2011-07-22
 11:16:13

22 Juli 2011

Bokjäveln fick följa med idag till jobbet :/...
Var tvungen att ta med fanskapet kändes det som:@.. Har glömt att berätta, drömde ju natten till igår, alltså onsdagsnatten, att jag klarade uppkörningshelvetet & sen skulle jag göra teorin efter körningen av någon konstig anledning:S så är det ju inte i verkligheten:O, men det var ju en dröm, där är ju inte allt så realistiskt alla gånger ^^.. Tyvärr ;)... Men iaf så precis när jag skulle gå in & göra teoriprovet så vaknade jag till & fick aldrig veta hur det skulle ha gått för mig med teorin :@, snacka om otur alltså xD !!! Men så nör jag vaknade igen för att gå upp ur sängen vid typ halv 2 så fick jag ångest "Fan den där drömmen kanske faktiskt var ett tecken på att jag faktiskt skulle behöva sätta mig & plugga/repetera skiten iaf, även om jag vet att jag kan boken utantill vid det här laget -.-!"
Så igår kväll satte jag mig, med Veros teori CD-skiva från STR & Fridas teoriCD OCH min jävla bok !!
Dock funkade inte Veros skiva, man fick tydligen inte installera den på fler än en dator för det var tydligen olagligt eller vad fan det stod i meddelandet, så det sket sig med den :@, fan för det hade varit den bästa annars !
Den andra skivan hade helkonstiga frågor, eller helt sjukt lätta xD, typ på test om vägmärken "Ange märket för: AVGIFT" & så står det avgift & såna saker på bilderna, inte alls så man själv får tänka efter, vilket jag behöver -.-, fan också!

Så jag få väl ta & fortsätta repa med boken i en månad innan det är dags -.- ... kul...


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: