2011-07-11
 13:56:41

11 Juli 2011

Är det någon som har tips på bra semesterorter norr över i Sverige? Typ Norrland & uppåt :).. Jag har fått för mig att jag vill åka dit upp nästavecka när Jimmy & jag är lediga. Så igår när jag frågade honom vad vi skulle göra så han sa "vi kan åka till Kiruna" sen dess har jag faktiskt blivit riktigt taggad på att åka upp till Norrland:D, kanske inte ända upp till Kiruna^^, men Storlien eller någon sånt, ligger inte det i Norrland ?


 Det är ju förjävla vackert där uppe alltså, är rädd att jag kommer falla totalt för det om vi väl kommer dit upp & sen vilja flytta dit (buuhu hemska tanke, ingen mer närhet till älskade Sthlm, inget mer StureP party, inget mer shoppande, inget mer tub-åkande ingem mer stor civilisation...:'( ) But damn vad vackert det är ändå :D


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: