2011-01-19
 16:00:36

Skickat in mina röster till Finest Awards

Har precis röstat i alla kategorier till Finest Awards 2011 som går av stapeln den 2 februari på Café Opera.

Här har ni mina röster:
I kategorin:
Årets Modeblogg: Kenza (lätt val)
Årets Personliga Blogg: Amir (valde mellan honom & Paow, men med tanke på otrohetsaffären så tyckte inte jag att hon var så personlig så hon berättade ärligt hur det egentligen var med den saken, utan undahöll allt. Då blev det såklart den mysiga gaybloggaren Amir!)
Årets Nykomling I Bloggvärlden: Daniel Paris (enkelt val trots att både Kate & Isabelle Strömberg fanns med så valde jag honom, Isabelle tycker jag är en jävla fjortis förövrigt, så henne vill jag inte se som vinnare av den kategorin)
Årets Restaurang: Operakällaren
Årets Nattklubb: Ambassadeur
Årets Modebutik: H&M (bara för att jag verkligen har fastnat för dem & har väldigt svårt att gå ut därifrån utan minst en påse med mig^^)
Årets Bäst Klädda Kvinna: Kenza (återigen, såå lätt val! Hoppas hon vinner över Elin Kling, som jag har lite svårt för)
Årets Bäst Klädda Man: Cimon (såklart, jag väljer ju inte precis Dennis i den kategorin)
Årets TV Personlighet: Ana Gina (valde mellan henne & Daniel Paris, men min röst fick efter mycket övervägande gå till Gina)
Årets Topp Blogg På Finest: Daniel Paris
Årets Medlemsblogg På Finest: Amanda (Nemos flickvän)
Göteborgspriset: Aliette "Baby Senorita" Corleone







Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: