2011-01-30
 22:16:00

Senaste inköpen

Fick lite användning för mitt presentkort som jag fick av mamma & pappa i 19års present på H&M inne i Norrtälje i lördags :) :

 Beige/ljus rosa linne



 Jeans, mörk denim




Och sen så hade jag fått en paket från H&M idag när jag kom hem till mamma & pappa också:


 Hade beställt den här jääätte mysiga lilla söta vita tröjan + en vit topp/t-shirt men den skulle tydligen komma i mitten av februari :/. Men iaf, älskar verkligen den här tröjan jag fick idag, såå fin, älskar ju vitt så ;)

Ska hämta ut ett till paket från H&M med en ny beställning som jag gjorde i helgen på tisdagkväll när jag kommer med bussen från skolan, då kommer det fler bilder på de nya klädern :D



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: