2011-01-16
 18:15:15

Rensat garderoberna

Såhär såg det ut innan, när jag precis började:



Det var kläder & framförallt jeans överallt!




Såhär blev det.
Mycket bättre ordning & mer plats.

Passade även på att rensa ut byrån på gamla kläder också så det blev en hel del ny plats där också :)
Fan vad duktig jag känner mig ;)!


Plus att jag hittade alla de plaggen jag trodde försvunnit på internatet, eller i flytten därifrån:
En marinblå stickad/virkad jätte fin liten topp från Vero Moda som jag saknat allra mest!!
En svart långt linne från Vero Moda
Och mina svarta shorts från H&M som jag inte sett röken av sedan slutfesten när jag gick i 1an !
När jag hittade dem längst in, längst ner i jeans/legginsgarderoben DÅ blev jag riktigt glad alltså! :D

Nu har jag precis ätit middag iallafall.
Nu ska jag sätta mig på något varmt ställe i huset & läsa!


Kisses


///BellaVictoria




KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: