2011-01-18
 18:38:13

Paket

Kom hem för en halvtimme sen, har käkat & så. Hade fått ett paket från posten, som låg & väntade på mig när jag kom in (efterlängtat, men tyvärr privat så jag kan inte berätta, tyvärr tyvärr)




Btw, jag körde ju en au-naturell dag idag eftersom jag är förkyld. MEN visste ni om att det var första gången ever jag någonsin gått helt utan smink i skolan en hel dag ?? Det ni ;). Dock hade jag liite mascara på överfransarna men den lyckades jag nog gnugga bort under dagen tror jag^^.
Det är inte alls så att jag inte tycker att jag ser bra ut utan smink, jag har ju som bekant världes största självförtroende/självkänsla så jag tycker jämt att jag är grymt snygg, men jag tycker inte om mitt pigment i mitt ansikte nämligen, det är typ något fel på det för, jag blir brun i pannan, får en massa jävla fräknar över näsan & ut mot kinderna & under näsan, runt läppar & hakan förblir bara vitt, skumt va :S!? Och nu snackar vi om när jag solar utomhus på sommaren eller utomlands eller så.
Hursom helst, har jag ju nu lyckats hitta ett sätt som gör att denna konstiga pigmentering försvinner: Jag solar solarium (om jag vill behöver inte använda solarium för att bli brun men det är ju skönt så) & jag anväder min tanning hudlotion & L´orelas Sublime Bronzer spray (dvs BUS spray)
det gjorde verkligen skillnad kan jag lova.
Blev så jäävla snyggt brun. Typ alla har gått & frågat om jag varit utomlands för att jag var så brun (nej jag har bara varit i solariet & framför sprayburken^^)
Hehe, nä men det är kul när det ger resultat & att skillnaden märktes, jag tror alla andra såg mer bränna än vad jag gör, för jag tycker ju alltid att det ser för lite ut, men nu vet jag iaf att det syntes ordentligt som jag ville :).





Vet inte om brännan i faceet syns så bra på korten kanske, men såhär såg jag ut idag iaf. Har ju, tillfälligt bytt till mittbena istället för att ha nästan all lugg på vänstra sidan & så.
Jävligt snyggt med mittbena också måste jag erkänna, kör nog på det ett tag nu
Nej nu ska jag sluta vara Egolina & gå & öppna mitt paket istället.

Catch U later


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: