2011-01-19
 06:24:00

New breakfast habits

Har ju bytt ut mina urusla frukost vanor till lite nyttigare saker, som förhoppningsvis kommer göra så jag känner mig piggare i skolan sen på dagarna



Numer äter jag, youghurt med AXA müsli eller Special K, annanasbitar & Grissinipinnar, sen dricker jag ett glas vatten nu drack jag upp sista Pinapple/coconutjuicen imorse men ska iaf dricka ett glas juice på morgonen också, för det är typ massa vitaminer i sån juice .
Nu är jag ju förkyld som sagt så känner ingen skillnad än så länge men det kommer väl hoppas jag, om jag får hålla på & käka det här ett tag nu .
Sen tänkte jag ju vara smart & ta en halv Naproxen & en Rinexin, tror ni det hjälpte eller!? Så fan att det gjorde, jag kände ingen skillnad iaf :(, fan vad dåligt.



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: