2011-01-05
 16:00:40

Min 19års dag

Här kommer bilderna från igår när jag fyllde 19


Blev väckt av älskling & hundarna på morgonen med en jättefin & god frukost & paket :)



Paketens innehåll :D <3
Ett barset som ni ser & ett jätte vacker glasstaty från Mats Jonasson Design (jag älskar nämligen såna här glasstatyer)


Sen lite senare åt vi tårtan älskling hade köpt till mig :)





På kvällen åkte vi in & åt middag på Ett glas inne i Norrtälje, en jäääätte fin & bra restaurang, vi hade aldrig ätit där tidigare, men kommer verkligen att göra det igen! Maten är såå god där!




Jag åt Fajitas, såå gott!



Jimmy åt Toast Chicken Rolf



Jessicas Tapasplanka



Och Frida åt en grillad Bacon Cheese Burger






Senare på kvällen, visade älskling sin överraskning han hade gjort till mig:D.
Vi åkte iväg med bilen straxt innan 9, jag hade såklart ingen aning om vart vi skulle...




När Jimmy hämtade mig ur bilen, kom vi fram till det här, ett bord mitt i snön i skogen med ananas, vitlöksbaguette & ett jättegott mousserande jordgubbsvin med massa frukt i :D.
Gissa om jag blev glad!!! Vi hade sååå mysigt där ute i skogen, bara vi två.



Sen blev det fyverkeri! Brukar alltid få det när jag fyller år, pappa brukar alldig skjuta en eller 2, så älskling tänkte inte vara sämre han & smällde av en massa fina raketer uppe på Norrängen där vi var.

Efter det åkte vi tillbaka hem & myste i sängen med film resten av kvällen.


Min 19års dag var by far the most spectaular av alla mina födelsedagar.
Det som älskling planerat & genomförde åt mig hela dagen igenom slog alla fina & dyra presenter mamma & pappa köpt till mig under alla år! Igår kände jag mig verkligen speciell, inte bara "Åh det ärmin födelsedag undrar vad jag får?", utan det var en speciell känsla hela dagen, kändes som när kronprinsessan firar sin födelsedag & allt är så speciellt bara för henne.
Igår var det så, bara för MIG!!



Sen vill jag även här på bloggen säga tack så mycket till alla gratulationer jag fick under gårdagen, har inte svarat på alla på FB eftersom att det var så många, men säger tack nu & här istället!


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: