2011-01-03
 18:25:26

Julen 2010

Här kommer bilderna från julafton!



Så såg det ut på julaftonsmorgonen hemma hos mamma & pappa. Kolla våran otroligt snygga gran. Pappa högg den själv i våran skog bakom huset. Det är den seriöst fulaste gran vi har haft under alla år xD
Vi öppnar alltid ett paket var på morgonen innan frukost.



Lite av all julmat + lite av min älskling :)



När min släkt på mammas sida såg vardagsrummet ut såhär, de hade med sig jääkligt mycket julklappar!


Ännu fler klappar!


Lite av Jimmys & mina julklappar


Mina klappisar öppnade.
Allra bäst var parfymen jag fick av älskling YSL Parisienne, som jag sååå länge velat ha :D <3.
Och shakern som jag också fick av älskling!
Och såklart min nya mobil !



Vi åkte ju hem sen till älskling på juldagen & öppnade paketen vi fått från hans familj & så.


Fick ett presentkort på H&M & Paco Rabannes Lady Million av Lotta & Johnny
Alla vi fick en chokladask också men en av våra har Isa ätit upp, dock var det inte min som tur var, tyvärr var det Jimmys ^^. Men han fick en JÄÄÄTTE stor från sitt jobb så han klagar inte!


Den fick jag av Frida :D
Gissa om jag vart överlycklig :D <3


Fick de tre böckerna som jag önskat mig också av brorsan med . Han kom precis hem till mamma & pappa när jag & Jimmy skulle åka hem så jag öppnade mina paket från brorsan hemma istället .


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: