2011-01-17
 15:25:08

Jaga hela nästa vecka!

Åh vad mycket gladare jag känner mig nu, inte så mycket piggare från förkylningen, men på mycket bättre humör & massa glad!
Pratade med älskling på FB nyss & då kom jag på den otroligt briljanta idén att eftersom min klass ska upp till "Mitt Ute I Ingenstans" (Burträsk) & jaga skogsfågel hela nästa vecka & jag inte ska med eftersom att
1. Jag har inget snöcamoställ & tänker inte lägga 1000tals kronor på ett som jag bara kommer att använda vid just den jakten (eller rättare sagt pappa kommer inte lägga ner pengar på det år mig)
2: Jag går ALLTID ner mig i skogen, i Kloten gick jag ner mig 2 gånger i samma såt, i Haddebo gick jag ner mig även där så inåt helvete
3: Jag är rätt duktig på att hamna totalt vilse på ett ställe jag aldrig varit tidigare
4: Efter vad som hände med Jimmy när han var där med sin klass för 3år sen, han skulle hoppa över ett krondike men något bar typ inte så han hamnade med vatten upp till bröstet sen fick han sitta & vänta 40min innan någon kom & hämtade honom. Aaa ni förstår säkert hur det skulle gå med min otroliga tur för att kliva ner i vatten när jag är i skogen!
5: Ingen har någonsin berättat att det skjutits någon fågel, så det är inte värt att frysa dag ut & dag in när jag är 98% säker på att jag inte ens kommer att få se en enda fågeljävel!

Så jag ska åka hem till älskling på söndag istället & sen ska vi jaga tsm i veckan :D
DET ser jag verkligen fram emot!!

Btw, sorry för att inlägges totalt saknar bilder, vet att det är tråkigt, men jag har verkligen inga som helst bilder som jag tagit idag, har bara gått upp från sängen för att hämta en frukskål hittills ^^, så ni får stå ut utan bilder idag!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: