2011-01-20
 18:34:31

Har precis käkat

Fan vad hungrig jag var, åt ju bara två mackor till lunch eftersom det ALLTID varenda jävla torsdag är soppa till lunch i skolan så aa, det suuger ju men så är det iaf. Så då äter jag bara mackorna som serveras till, aa plus en tallrik rivna morötter om det finns.
Men nu har jag precis käkat iaf, gjorde makaroner.

Känner mig riktigt jävla bra som gått helt au-naturell i hela 3 dagar nu, det ni;), det hade fan inte hänt för typ, aa säg 3-4år sen eller så ^^.
Men jag är ju så jävla annorlunda nu mot vad jag var då, mycket bättre självförtroende & självkänsla. Jag är ju precis som min Jimmy när det gäller mitt utseénde, vi kan liksom ställa oss framför spegeln på morgonen helt nyvakna, bakis & helvete & bara tänka "Fy fan vad snygg jag är, jag är sååå fucking jävla snygg så det är fan inte sant!" Haha, jag tänker faktiskt ofta så ^^. Men va fan, utan självförtroende/självkänsla kommer man ingenstans i den här världen!







Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: