2011-01-31
 21:12:44

Favourite love music

Åh jag älskar den här skivan så mycket alltså! Lotta hade beställt hem den i förra veckan, så jag tittade på baksidan vad det var för låtar med på den & tro mig, jag föll direkt! Sitter & lyssnar på den nu (dock har jag inte skivan utan gjort låtlistan på Spotify) & vet inte hur mycket jag lyssnade förra veckan när älskling var på jobbet!
Om jag inte hade den Spotify skulle jag lätt köpa den, till Alla Hjärtans Dag kanske, men nu behövs inte det :)



Annars så finns den ju på Åhléns eller på cdon.com om man inte har Spotify eller så !

Och NEJ jag lyssnar faktiskt inte bara på House music som tex Nexx, David Guetta, Jasper Forks, ni vet alla "inne" hitsen som spelas inne på klubbarna, även jag lyssnar faktiskt på lugn musik, är det så svårt att tro haha^^? Tro vad ni vill men jag älskar faktiskt att lyssna på såna här låtar & bara tänka mig bort, det är jäkligt avkopplande kan jag tala om, & vem behöver inte göra det liksom :)



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: