2011-01-14
 19:04:30

Det trodde jag inte om mig själv

Det här trodde jag då inte om mig själv.
Att jag skulle sitta & titta (självmant) på Ana Gina Show!! Satt & läste Dessies blogg & tänkte att jag skulle se det avsnitt där hon var med på Ana Gina show, hon var ju med där nu i veckan. Sen ville jag såklart se när Nemo var med. Men jag kom ganska snart på mig själv med att tycka att både showen & hon själv var ritkigt kul & underhållande! Kan dessutom ge henne att hon är riktig snygg också, snygg på ett vackert sätt om ni fattar?





Jag har aldrig haft något emot Ana Gina eller så. Har aldrig haft en enda åsikt om henne faktiskt (hon är den enda bloggerskan jag aldrig haft en riktig åsikt/uppfattning om)
jag följer inte hennes blogg eller så alls. Jag följer mer de där "från början fjortis bloggar som nu blivit vuxna & riktigt framgångsrika". Jag kan förresten räkna upp de stora bloggar jag läser:
1: Dessie
2: Nemo
3: Kenza
4: Amir
5: Dennis
6: Anna Hibbs
7: Daniel Paris
8: LAILA

Sen läser jag Paows & Kissies när jag vill det, men jag följer dem inte, Paow har jag tröttnat på sen otrohetsaffären med Nemo & Kissie läser jag bara om jag vill få mig ett gott skratt eller bli förbannad.
Blondinbella läser jag inte heller mycket, har kanske bara gjort det högst 10 gånger.  
Tyras läser jag inte heller.


Men som sagt, tillbaka till Ana Gina, har bara varit inne på hennes blogg en enda gång, då var jag inte imponerad utan uttråkad. Tyckte den verkade skittråkig, bara massa politik & sånt.
Men hennes show däremot, hon är verkligen en skit kul person som verkligen har HUMOR TILL MAX som hennes blogg står för.
Älskar de karaktärerna hon uppfunnit & spelar själv i son webshow på bloggen & i The Ana Gina Show.

Fick ett grepp om henne nu i & med att jag såg showen & en uppfattning om vem hon är, hur hon är osv.
Jag kommer kanske till & med börja följa hennes blogg, vem vet? ;)
Och när det är någon intressant med i showen kommer jag lätt att se den!





Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: