2011-01-11
 18:02:26

Älskling 22 år <3

Bilder från Jimmys födelsedag idag:

Hans födelsedagsfrukost på sängen, innehållande:
Passionsfruktjuice, Skagentoast med gurka & tomat, ägg med kaviar, & ett exotiskt fruktfat med mango, honungsmelon, jordgubbar, passionsfrukt, kiwi & annanas


Paket från mig: En Samsung ES28, ett minneskort till kameran på 4GB (från mina föräldrar)
& whiskeyglas med rundad fot, vilket betyder att de inte kan ramla omkull.



Vid 15.30 kom Jimmys farmor & hans farbror Jim. Då blev det hemgjord smörgåstårta, som Lotta gjort (den enda smörgåstårta som jag ätit & faktiskt tyckt om! Jag äter ju inte såna annars)



Sen fikade vi med tårtan jag köpte igår. Den var jätte god.

Och älskling fick mer presenter: Ett presentkort på H&M, en kryssning som han själv får välja när han vill åka på & vilken sorts kryssning samt med vilket fartyg, en jaktfilm, ett presentkort på Åhléns, 7,5m bubbelplast (han ÄLSKAR sån) & "Våghals 2" kortspelet.


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: