2011-01-15
 16:46:13

Allt stöd åt Nemo





Ni vet alla vad som har hänt. Nemo blev igår dömd till 13000kr i skadestånd till den här lilla tjejen.
Nemo är i mina ögon en underbart skön & go kille på alla sätt som haft det tufft i sitt liv med sin pappa, jag har följt hans blogg ända sen Kungarna av Tylösand.

Jag säger som Dessie sa för ett par timmar sen, "Jag vet att Nemo inte visste hur gammal hon var, för då skulle han aldrig legat med henne!"
Jag tycker så fruktansvärt jävla synd om Nemo, han är inte värd den här skiten!
Håller med Dessie i mycket av det hon sa, tex det här om att vad gjorde egentligen en så ung tjej som den här 14åringen på en fest med folk som var så mycket som 10år äldre än hon själv??
Och Nemo har själv sagt att hon verkligen såg ut som 14 utan mer som 18-19. Alltså vem fan frågar då om ålder, om tjejen inte själv varnar & säger "du bara så jag är bara 14", hon måste ju själv ha vetat om att hon såg så mycket äldre ut.
Sen det är också som Dessie sa om "15-minutes of Fame" om man ligger med en kändis, visst många gör det för att de anser att det är coolt. MEN, vad vann DU på det?? DU blir inte känd av det, du blir bara ytterligare en i raden av alla som den kände personen i fråga legat med. Aldrig något mer.
Tjejer Nemo legat med tidigare, har dem blivit kända, vet alla vilka de är? Nej skulle inte tro det va. Så den här "15-minutes of Fame" bara för att tro att man själv ska bli kändis, kan man lägga ner, för it´s not gonna happen!

Jag skyller inte heller på någon på det sättet så, men jag tycker att det är såå jääävla fel av bruden att inte se till att förklara för sina föräldrar att hon var med på det hela! Att inte se till att stoppa denna vansinnes rättegång som aldrig skulle ägt rum!
Hon var för fan själv med på det, ändå får stackars Nemo ta skit för det! Hur fan skulle ha kunnat veta att hon var under 15? Det var omöjligt, domen han fick är ett jävla skämt! Årets skämt för fan!

Nu tänker inte jag säga mer än så här för jag blir bara så förbannad av att tänka på skiten!
Jag kommer alltid älska Nemo för hur han är, asrolig, underhållande, hans ord skägg, en underbart kul person helt enkelt! Och hoppas på att det snart kommer en säsong 2 av Kungarna av Tylösand!
Allt stöd åt Nemo Hedén <3
SKÄGG!


Kisses


///BellaVictoria


Kiera
PUBLICERAT: 2011-01-15, 17:21:56 | URL: http://www.stureplan.se

NEMO :'( <3<3<3



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: