2011-01-09
 20:18:47

9 Januari 2011 - 1 år <3

1 år tillsammans! Och jag älskar dig bara mer & mer för varje minut av vårt liv som går. Du har gett mig det jag bara trodde fanns i drömmarnas värld!
Tack för det mest underbara, fantastiska året i mitt liv, jag älskar dig Jimmy Thumén!


Första gången jag var hemma hos Jimmy & träffade hans familj, lika mycket snö som nu iår.



Det blev vår, till sist, efter en låååång & kall vinter





Valborg, första maj firande i hamnen & sen hade vi en egen brasa vid vår brygga




Åkte på Cinderella-kryssning med mamma, Jimmy & hans föräldrar
Kort där efter gjorde jag min APU på Södersviks Förskola i 5 veckor. Bodde hos älskling hela tiden, eftersom förskolan låg där uppe.
Underbart kul!!



Firade Midsommarafton ute på ön Tunholmen, bara älskling & jag. Vi paddlade kanot dit från vår brygga & sen paddlade vi längre ut mot Tjockö & såg säl innan vi paddlade oss hemåt i mörkret :).
Vi satt uppe & ute läänge den natten, hade huset helt för oss själva. Det var den finaste midsommaren jag har upplevt. Den var magisk!



Åkte till Öland med min familj den 4 juli. Samma kväll förlovade vi oss på en avskild & otroligt vacker plats, & såg solnedgången. Det var den vackraste kvällen i mitt liv den kvällen Jimmy friade till mig & satte ringen på mitt finger !


 
Hösten kom snabbt & det blev dags för årets älgjakt.
Vi var uppe i Hallstavik i jaktstugan under 3 dagar & jagade. Träffade Jimmys jaktlag också, som var jättetrevliga & roliga.


Julen kom, firade med älskling hos mamma & pappa.
Nyåret firades hemma i Räfsnäs med älskling, Jessica, Frida, Nathalie, Magda, Emil, Kent, Rupert, Tess, Angelica & Maria.



Och älskling fixade världens bästa födelsedag åt mig!

Och nu sitter vi här ikväll & myser med varsin Blue Hawaiian som jag blandat & ser tillbaka på alla minnet vi har från vårt första år tillsammans!



Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: