2011-01-31
 08:17:00

31 Januari 2011

Godmorgon kära läsare!
Idag är det sista dagen i den här månaden wich means - studiebidrag!
Även fast man inte direkt kan skryta med 1050kr man klarar sig in no way en hel månad på bara det, som som tur för mig så har jag andra inkomster som lön osv som gör att jag inte tvingas leva på bara 1050, för det är inte så enkelt, inte för mig iaf ^^, speciellt inte i februari eftersom det är såå mycket då, Alla Hjärtans Dag & sen på sportlovet ska jag & älskling & massa genemsamma vänner på kryssning med Silja Galaxy, dock inte bestämt än!
Så idag, innan bussen går ut till Ökna tänkte jag så shoppa lite, se om jag hittar något fint, om nu skit-köping har fått hem det senaste som kommit ut i butikerna, de brukar väl jämt vara sist med det annars har jag hört!


Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: