2011-01-03
 14:54:11

3 januari 2011

Sitter hos tandläkaren inne i norrtälje just nu och väntar på att älskling ska bli klar :-). Vi ska gå och beställa tårta och jimmy ska köpa presenter till mig sen :-) . Får ju fira här hemma nu istället för hos mamma och pappa eftersom något har hänt med en av jimmys bilars avgassystem. Men jag tror att älskling kan fixa en jätte fin 19års dag till mig , även om det inte blir som jag är van vid hos mamma och pappa. Men saker och ting förändras som alla vet. Och mitt liv förändrades en hel under det året som gick. En resumé av 2010 kommer att komma liksom alla bilder från jul jag lovat. Nu ska jag ner på stan och shoppa :-). Kisses ///BellaVictoria


din skratt guide
PUBLICERAT: 2011-01-03, 15:16:49 | URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: