2011-01-28
 13:41:25

28 Januari 2011

Åååh vilken underbar dag!!! - NOT! För jag har världens jävla PMS värk idag, & det är Jimmys namnsdag idag också, han heter ju Karl i mellan namn, stackarn när han kommer hem, kul namnsdag när man egentligen ska ha en mysig fredagskväll, så kommer han hem från jobbet & allt han får då lär vara en skitsur flickvän...
Allt jag äter just nu är choklad, har seriöst pimplat upp jag vet inte hur mycket cola & jag har verkligen ingenting att göra! FAAN en sån rolig dag!! Klaga klaga klaga gnäll gnäll gnäll typ så låter jag just nu!
Om det inte vore för att jag inte vet när nästa buss går & för att jag inte vill gå utanför dörren just nu så skulle jag åkt in till Sthlm & shoppat men som sagt jag går inte ut nu heller!
Nu ska jag FÖRSÖKA leta upp något att göra!!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: