2011-01-17
 12:10:50

17 Januari 2011

Ligger i sängen & har precis vaknat. Har knappt sovit något alls inatt :(. Har bara fått snyta mig hela tiden.
Men det fick man ju skit för, såklart, trots att man har en näsa som håller på att ta dö på en ska man ju va i sin jävla fucking skola. Blev liksom väckt när jag lyckats somna precis efter det att jag varit uppe & skrivit en lapp så inte morsan skulle väcka mig, aa nej men vad fan gör kärringen då?? Jo väcker mig & undrar vad det är frågan om & börjar med sitt jävla helvets fucking jidder om att skolan har börjat & att jag redan har missat för mycket av dem. För helvete jag var LEDIG förra veckan, det kallas GILTIG frånvaro!! INTE ogiltig.
Sen har hon hållt på hela fucking morgonen med att slå i varenda dörr & låda hon kan hitta, alltså mer omogen vuxen person får man fan leta efter, väx upp jävla kärringjävel!!
Fan vad lack jag blir alltså!!
Vad fan är det & blir sur på om man är sjuk, det är väl för fan inte mitt fel ju !
Nu har hon försvunnit iaf, lika bra det hoppas fan hon inte kommer tillbaka förrän ikväll vad hon nu gör!


Nu ska jag läsa lite bloggar & försöka få i mig lite frukost.




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: