2011-02-04
 08:47:06

Visst har jag blivit duktig?

Tänkte ni på en sak i inlägget imorse? Jag åkte till skolan ytterligare en fredag ;), & det hör ju inte till vanligheterna precis!! Visst har jag blivit duktig ;).
Fast enda lektionen vi har idag är projektarbete & det är redan typ kaos, haha, Bianca var precis nu på mig om vart mitt arbete var xD.. Haha well guess what din kärring jag har inget för att jag sket i det & slängde det åt helvete för det var sååå jävla jobbigt & så mycket att göra & det ville inte jag!!
Men att jag åkte till skolan berodde på att jag ville umgås med Kimba :) & eftersom jag ända ska hämta skorna jag la undan på DinSko igår så tänkte jag att jag kan lika gärna dra till skolan också :)


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: