2011-02-06
 15:38:00

Vet inte vad?

Haha just det jag glömde ju att berätta i fredags xD! Jag fick något jävla ryck bara helt plötsligt, eftersom att vi slutade vid 10, så pallade jag inte bara sitta i skolhuset & vänta på Kimba eftersom hon har projektarbete i djurhuset..
Så JAG gick faktiskt upp dit & gick in till djurarnas lektion..
SEN fick jag något ännu konstigare ryck, frågade Kim om spindeln fanns i samma rum som ormarna (reptilrummet eller vad det heter) & då sa Kimba "Kom så går vi & tittar på den den är jättefin!!"
Och hon fattade inte till en början att jag verkligen har riktigt jävla araknofobi så hon tänkte ta ut det där äcklet ur sin glasbur på väggen, som tur var hann hon inte det när hon insåg hur rädd jag var!
Men såg aset gjorde jag iaf:(.. FY FAN vad stoor hon var & då satt hon ändå gömd inne i ett hörn så man såg liksom bara lite av bakkroppen & frambenen. Fy fan vad jag skakade, alltså bara av det lilla jag såg, så såg man hur fucking jävla enorm hon var!! UUUSCH!!!! Vidrig säger jag bara!!!


Var inne i, typ hamsterrummet eller vad det heter också & kollade på de här:  Degusarna, de är faktiskt riktigt söta, & den ena satt på nedervåningen men sprang upp & satte sig brevid sin kompis när jag skulle fota dem, tyckte det var riktigt gulligt gjort faktiskt :)




Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: