2011-02-03
 23:54:00

Vad tycker ni?

Idol-Sebastian Krantz, ingen under 16 glömmer väl honom;), har kommit ut med sin nya singel nu!

Personligen tycker jag att:
1: Texten är jättefin, sorlig men vacker
2: Musiken är också jättefin
3: Videon: Bra, men känns lite.. jaa jag vet inte riktigt vad man ska säga helt ärligt!

Men överlag så kan jag säga att jag tycker om låten så pass att jag kan lyssna på den om & om igen :)

MEN eftersom att den här jäävla fucking HTML grejen inte vill lägg in koden till klippet från youtube med videon så får jag väl länka till klippet istället, gud så osnyggt & oprefessionellt det känns med det funkar inte att lägga upp, tyvärr kan inget göra :(
http://www.youtube.com/watch?v=a6hr_XEkl5M
Så varsågod!



Kisses


///BellaVictoria


Saga Nylund
PUBLICERAT: 2011-02-22, 00:11:14 | URL: http://jade.se

Vad rolig dina inlägg verkar. kommer definitivt läsa dina inlägg igen! :p Ha en spännande vardag :p



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: