2011-02-03
 19:51:51

Shoppat

Så nu är jag hemma hos mamma & pappa igen! Blev lite shopping efter att Kimba & jag käkat på McDonalds :).



 Köpte bl.a lite nya underkläder på H&M, ( dem visar jag ju naturligtvis inte upp här på bloggen eftersom att det är underkläder som sagt! ), sen var vi inne på Mique en snabbis & där köpte jag ett super snyggt ljusfat som jag gått & tittat på länge & sen en första Alla Hjärtans Dags present till Jimmy :D.
Hade presentkort på både Mique & H&M kvar så jag betalade inget under kvällens shopping, det gjorde mina föräldrar ;D

Sen när vi gick in på DinSko en snabbis så hittade jag ( medetsamma^^ ) ett par exakt likadana svarta stövletter som jag total föll för när jag såg Michaela Forni ha dem på sig på White Room en kväll för ett bra tag sen nu, & så hittade jag ett par likadana idag, alltså seriöst fattar ni hur jävla överlycklig jag blev när jag såg dem eller :D!? Så dem la jag undan, ska hämta dem imorgon efter skolan, yeeeey :D!! Dessutom var de på rea, har ingen aning om vad de kostade innan, men I bet att de var ganska så rejält dyra, men nu ligger de på 199kr :D UNDERBART!!



Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: