2011-02-01
 21:33:47

Rummet fixat

Ojojoj vad ont i ryggen jag fick av allt bärande på boxar & påsar med gamla grejer, shit alltså, det var inte så bra...
Men whatever, nu är mitt rum klart iaf :D
Okej så när som på skrivbordet, men det ser ut & har alltid sett ut som ett fucking bombnedslag, typ Dresden 1945, det är grejer & framför allt jakttidningar & parfymer ÖVERALLT på mitt skrivbord! Så det pallade jag verkligen inte med att fixa idag, men det blir nog gjort i helgen däremot :).

 Stora bokhyllan, de gosedjur som satt längst ner fick flytta på sig till de översta hyllorna där det redan satt massa andra gosedjur & väntade ^^
(Jag jag älskade gosedjur som liten, har mer än 100 st, okej jag erkänner jag älskar dem fortfarande, nu när jag såg dem alla som jag hade glömt bort totalt att jag hade så :) )
Så mina underklädeslådor fick bo i nedersta hyllan nu.


 Hyllan ovanför sängen, hade massa ammo & grejer på den, men jag valde att göra om den helt istället för att bara röja upp lite på den. Så den fick bli Jimmys & min hylla. Har alla fina saker jag har fått av honom & alla grattis kort & presenter vi fick i somras när vi förlovade oss på den här hyllan nu! Satte upp tidningsutklippet om vår förlovning & en A-4 papper med lite text här & var på som jag skrev när jag bodde på internatet & hade det uppsatt ovanför min säng, låg alltid & tittade på när jag saknade honom som mest under alla kvällar & nätter jag bodde på internatet! Under hyllan sitter också alla, eller iaf de flesta, biobiljetter som vi varit på, samt de 2 kryssningar vi än så länge varit på tillsammans :)


 Min älskade egna lilla bar:D ♥, åååh vad jag tycker om den, även om den är grymt liten, det är känslan som räknas & den känslan jag får när jag tittar på min lilla bar är överväldigande lycka & den ger ännu mer längtan efter bartenderexamen i sommar :D ♥


 Fönstret, blev inte riktigt som jag tänkt mig att jag skulle ha från början, eftersom jag gillar att sitta i fönster så skulle jag egentligen bara ha lampan & den lilla glasskålen som står brevid lampan kvar i fönstret, men nu blev det för mycket grejer som inte fick plats i & med att jag gjorde om lilla bokhyllan till bar, så då blev det inget fönstersittande :(. Fast det är klart man kan ju såklart flytta ner grejerna på golvet eller så om man nu verkligen måste sitta i sitt jävla fönster ;) xD


 Sängbordet också, vart jätte tomt där nu eftersom jag ställde upp glas sakerna jag fått av älskling på hyllan ovanför sängen nu istället..



Fan vad jag är nöjd nu alltså :D
Fast jag har som sagt faan så ont i ryggen så nu ska jag gå & ta en värktablett eller något !
Och imorgon är det Finest Awars 2011 :D :D YEEEEEY!!!


Kisses


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: