2011-02-24
 14:00:00

Notering !

Måste bara säga detta, eftersom min mobilteckning var helt fuckad i Estland så kom mobilbloggen "hej allihop! Sorry" osv inte upp på bloggen färrän IMORSE 09.40 & det är helt fel! Ni som läst/läser det inlägget kommer märka att det inte är logiskt det som står i det, eftersom att det var den 23 vi var i Tallinn & klockan var inte 09.40 när det skrevs, utan som det står i inlägget så satt vi i cafeterian & hade precis kommit ombord igen från shoppingturen på stan & då förstår ju såklart alla att det inte stämmer att klockan skulle vara 09.40 på morgonen, utan när jag skrev detta igår så var klockan strax efter 3 på eftermiddagen :)

Kanske bara är jag som verkligen tänker på detta & stör mig som fan på det, men ändå, nu vet ni hur det egentligen skulle vara ;).
Jag stör mig som fan om något inte stämmer på min blogg så då måste jag fixa det så gott jag kan vad det än gäller liksom ^^



///BellaVictoria 


Alexandra - Uppsalas största blogg
PUBLICERAT: 2011-02-24, 16:27:39 | URL: http://vadfanskajagheta.se

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3


Anh Nguyen
PUBLICERAT: 2011-02-24, 16:27:40 | URL: http://anhnguyen.webblogg.se/

SV: Jaha, ^^ va det kul i Estland då?



min dag har varit otroligt seg! bara chillat haha!



Vgd?



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: