2011-02-09
 14:43:00

Mobilblogga

Just det, smet ju från Vladdis imorse för att jobba lite med bloggen! Fick inte så mycket gjort, förutom att jag kopplade mobilen till blogg.se så nu har jag lärt mig hur jag ska kunna mobilblogga utan att behöva gå in på internet på mobilen hela tiden :). Ska kunna lägga upp bilder via mobilblogg nu också:D. 

All info om hur man gör hittar ni på www.designadinblogg.se sen klickar ni ver vidare till exempelvis blogg esse om ni bloggar på blogg.se & Worldpress om ni ligger där osv:) vidare därifrån hittar ni sedan allt som finns som an kan göra med sin blogg, typ lägga upp klipp från youtube, olika designgrejer & massa annat kul :) ! Det är därifrån jag lärt mig det mesta jag gjort själv på min blogg :D!

Kisses


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: