2011-02-01
 13:45:07

Jag visste det!

Jag visste det, jag fucking visste det!! Jag visste att den här dagen skulle komma, & nu gjorde den det också. Klarade mig i 2,5 år men nu så gick det inte längre! För nu har skolan införskaffat en ny invånare till djurhuset!
Jag skulle kolla mitt schema på skolans hemsida & såg då "Ny i djurhuset, välkommen Ulla", då trodde jag såklart att det var en ny lärare som hade börjat, så jag tänkte kolla vem det var liksom..
MEN inom loppet av 2 sek så fick jag se att det inte alls var någon lärare, ingen människa alls faktiskt utan en stoor hårig jävla chilensk fågelspindel!!! FY FAN!!!!
Så nu går inte jag i närheten av det där jävla huset för att vänta på Kimba eller Vero! Tänker inte gå förbi det förrän fördjupningen börjar för då måste jag det för att komma till stallet :(.
Och jag lovar att den där äckliga krypande varelsen kommer att rymma förr eller senare!
Fy fan vad det här är vidrig alltså!!



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: