2011-02-24
 09:07:50

Hej allihop! Sorry sorry sorry ens att jag...

dsc00124 (MMS)

Hej allihop! Sorry sorry sorry ens att jag inte bloggat tidigare! Men jag har inte haft teckning här i estland förrän nu :-(! Den försvann igår när vi kommit in på finskt vatten! Både på data och mobil! Men så kom jimmy på den otroligt smarta idén precis nu att starta om mobilen och då hade jag teckning igen, tack och lov:-D! Idag har vi iaf varit och gått massa i tallinn kollat in gamla stan och shoppingcentrumen Rottermann och Viru, och jag hittade 2 Guess butiker, + att det finns både vero moda, vila och zara som jag för första gången faktiskt hittade något på ;-)! Sen innan vi gick på båten igen gick vi in på det största jävla systembolag jag varit på! Alltså shit, det var som en dröm för mig, de hade alla bols sorter för ca 85 svenska kronor , champagne och whisky för ca 50 upp till 90kr, helt sjuk! Jag var helt lyrisk:-D! Jag och älskling köpte med en peach och en parfait amour :-D! Och jag köpte en platta med 12 st bacardi breezer också:-D! Nu sitter vi i caféterian och dricker vin och pratar! Lovar att jag bloggar senare igen om inte teckningen försvinner igen ! ///Bellavictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: