2011-02-01
 18:24:01

Bilder på de senaste kläderna från H&M

Har öppnat mitt H&M paket nu, har kommer vad jag beställt:

 Marin/vitrandig tröja, 199kr




 Gul tröja, 149kr samt 4-pack armband, 79kr. Dock var det bara det guldiga armbandet jag ville ha, men eftersom att det ingick i ett 4-pack så var jag ju tvungen att beställa de andra inte alls så snygga bara för att jag skulle få det guldiga, men men kanske får användning för dem också någon gång ;)


Nu ska jag börja med med rum, ska ju göra om där, har så sjukt mycket saker över allt, plus att jag vill ha en egen bar i mitt rum också, vilket jag ska fixa, inte idag, men ska försöka göra så långt jag hinner med det tråkiga nu: att plocka undan & ta bort alla gamla saker & röja! Mindre kul kanske :(
Men fint kommer det bli iaf :D
Visar bilder senare!



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: