2011-02-05
 22:39:29

Alltså vart är Sveriges folk på väg liksom!?

Snälla!!?? Melodifestivalen ikväll, alltså vart är Sveriges folk på väg egentligen!?? Förra året röstade ni fram usdåliga Anna Berghensjö eller vad fan hon hette, & röstar man någon Swingfly till final + den där nya vidriga jävla fjortisgruppen som sjöng låten Oh my god, om inte det är landets nya fjortis låt så säg!! Neej usch alltså!!!:(
Det enda som var bra ikväll var Danny!! Den låten kan man redan se sig själv dansa till på klubbarna i sommar, den kommer att bli en sommarplåga skulle jag lätt tro :)
Dilbas låt kommer nog också att spelas, den var bra, men inget som var sådär extra bra måste jag tyvärr säga! Såg aldrig Dessie i bild heller tyvärr, lite halvtrist eftersom hon ändå var där liksom :/..

Jenny Slivers låt var en jättefin text på men själva musiken var verkligen sååå tyypiskt schalger det hörde till & med jag på en gång liksom !

Nu ska jag titta klart på Erin Brockovich & sen sova!


Kisses


///BellaVictoria


Lina
PUBLICERAT: 2011-02-05, 23:36:28 | URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Jag orkade inte ens kika på melodifestivalen eftersom det är så dåliga låtar :P



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: