2011-02-19
 17:48:00

Åååh bra Bella Victoria, du glömde bara passet!

F*ttaa!! Duktiga jag som inte hade en tanke på att jag måste ha fucking pass med mig när vi reser till Estland!
 
Alltså såhär var det: Älskling & jag hade ju från början tänkt att åka en 40timmars kryss till Helsingfors, men sen igår så när vi skulle boka så var det så att stackars lilla myndiga jag FÅR INTE ÅKA till Helsingfors på en 40h kryss utan bara reguljärresor, alltså fram & tillbaka typ. Jag fick alltså inte åka, som jag & Jimmy hade trott, söndag-onsdag 40timmars. Eftersom att 18år gäller söndagar - onsdagar till Estland & Lettland så trodde vi att de har helt enkelt bara varit för lata för att skriva ut det till Helsingfors också, men så var inte fallet..
Så Estland fick det bli & innan vi helt säkert
hade hunnit kolla upp sånt där med pass så var allt redan bokat & klart... 5min senare såg vi "PASS KRÄVS FÖR RESOR TILL ESTLAND & LETTLAND"
KUUUL!!!
Så nu måste vi åka till polisen på Arlanda för att fixa ett sånt där provosoriskt pass till mig för den här resan! Eftersom att mitt egentliga riktiga pass ligger 23mil härifrån så är det nog liite enklare att åka & fixa ett tillfälligt än att åka fram & tillbaka 23 + 23 mil för att hämta mitt pass hos mamma & pappa..



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: