2011-02-07
 09:36:02

7 Februari 2011

Ååh lyckat Bella Victoria alltså!! Jag har ju ingen som helt koll på bussarna här ute eftersom att jag är van med att de går ca var 5e minut uppe i Sthlm när jag ska till Norrtälje & så. Så jag trodde att bussen in till Nkpg gick 09.00 men den gick i själva verket 08.51...
Vilket gjorde att jag gick hemifrån 57... Då hade ju den bussen redan åkt för länge sen..
Nu funderar jag som bäst på om jag ska ta en taxi in till Nyköping (fast jag hatar att slänga ut pengar på sånt) eftersom att jag inte vågar ta bilen!!
Känns sjukt ovärt också att betala typ 350 spänn bara för att ta sig till SKOLAN liksom hallå, vad hände där i mitt huvud :S !? Borde vara glad egentligen att jag slapp skolan en dag, men så känns det dock inte :/..
Åhh fan vad klantig jag är med bussar alltså, det är inte liksom första gången heller som jag tror att den här bussen ska gå 09.00 !!



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: