2011-02-05
 13:15:31

5 Februari 2011

Godmorgon kära läsare, hoppas alla hade en bra fredag kväll igår:), det hade iaf jag, satt & tittade på tv & sen gick jag & la mig vid halv 1 :).
Vaknade halv 12 idag av att mamma ringde & berättade att de hade kommit fram till Thailand vid 2 -3 svensk tid, alltså ca på morgonen i thailand! Nu är klockan typ 10 över 7 på kvällen där.
Men flygresan hade gått bra & så iaf, dock var de svintrötta nu, mm konstigt eftersom det blir jetlag som det heter !

Nu har jag ska jag åka ner & handla för jag har typ ingen frukost, ingen youghurt till mina K-special flingor, inget att äta vid tv ikväll & ingen cider, så jag måste åka ner till affären big time !!

Btw, läste lite på blogg.se startsidan något om Schalerfestivalen, något som vet om det verkligen är ikväll den börjar, för jag har verkligen ingen koll iår!?



Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: