2011-02-28
 21:26:33

28 Februari 2011

Shiiet vilken konstig tågresa det blev för mig, blev ju trött redan innan Jimmy & jag hade åkt från jobbet, men sen när jag väl satte mig på tåget så verkligen sköljde all trötthet över meddetsamma :(.. Jag blev helt enkelt total förvirrad, kände inte igen mig någonstans, fick lite halvt panik & trodde jag jag var framme i Nkpg när tåget bara stod inne i Vagnhärad, fick titta ut igenom fönstret aslänge & flera gånger för att verkligen bli 110% på att jag inte skulle missa att gå av!
Sen när vi väl var framme i Nkpg kände jag inte heller igen mig innan tåget stannade på spåret, dåså var det lungt igen :) !


Så, nu är sitter jag i mitt rum hos mamma & pappa ! Har nyss ätit lite macaronies & suttit & pratat med mamma (hon har gett massa infoupdate om hur hon & pappa hade det i Thailand :) )
Fick ju en massa grejer av dem som de köpt till mig i Thailand som jag ska visa btw :D


Jag fick:
Ett par flip-floops från Billabong, nice för jag har ju en likadan röd&vit bikini ;) ^^
En sminkväska/neccessär från Guess
(fick välja mellan en Guess & en LV som mamma också hade köpt eftersom hon också ville ha en ny sminkväska, men så valde jag Guess;en just för att det var just GUESS :D)
Ett armband från Pilgrim
Ett sminkset från GOSH
(som jag själv hade bestämt att de skulle köpa åt mig, men resten hade jag ingen aning om vad det skulle vara :) )


 Armbandet från Pilgrim :) ♥


Sådär, nu ska jag sooova, efter att jag har pratat med älskling för jag är helt sluut & jag har nationella muntliga i svenska B imorgon, FY FAN:(! Jag kommer att få improvisera helt & hållet för jag har ingen aning om någonting alltså :/...



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: