2011-02-25
 16:44:36

25 Februari 2011, Im nervous...

Har precis gått ur sängen för en halvtimme sen typ & varit nere & hämtat frukost ^^
Älskling jobbar till 7 så jag måste fixa middagen (fajitas, är typ assvårt eller ??) själv ikväll :(..
Sitter typ på nålar hela tiden känns det som & är nervös som bara den alltså! Vet inte riktigt om jag får berätta för er än vad det gäller! Men det är en jäävligt kul & stor grej kan jag lova:D, om svaret blir positivt sålart :)
Berättar nog ikväll när älskling kommit hem för då vet jag exakt hur det blir ;)
Har redan fått en svar via sms som var så positivt det bara kan bli, men som sagt måste prata med Jimmy först innan jag berättar för er :)





///BellaVictoria


Alexandra - Uppsalas största blogg
PUBLICERAT: 2011-02-25, 16:57:58 | URL: http://vadfanskajagheta.se

sv superkul att du är med i dagens blogg :D



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: