2011-02-19
 15:06:17

19 Februari 2011

Är kvar i soffan ännu ;), sitter dock framför datan nu iställer för inne i min bok ^^. Sitter & kollar in shoppingdistrikten i Talinn :), har hittat en känd shoppingata som heter Viru, typ Tallinns bästa shoppinggata, som verkar grymt jävla nice & sen fick jag ett tips av min käre stilmedvetne vän Hampus om Rotermanni området, som han sa ska ha nice kläder :D, ååh kan ni fatta hur jag längtar eller :D :D!
Nu hoppas vi bara på att vädret blir som idag, fast med 10+ istället för 10- :/...





Om detta är vad vi har att förvänta oss så.. Alltså jag menar titta på det, man döör ju lite inombords nästan när man ser hur stort & fint det verkar vara i Viru Gallerian :D



///BellaVictoria


ModelBea
PUBLICERAT: 2011-02-19, 15:50:36 | URL: http://beich.blogg.se/

Vill du vara med och tävla om ca 3000 extrabesökare? Anmäl dig dig dagens blogg hos mig :) .



Lycka till!

Kram Bea


ModelBea
PUBLICERAT: 2011-02-19, 15:53:14 | URL: http://beich.blogg.se/

Vill du vara med och tävla om ca 3000 extrabesökare? Anmäl dig dig dagens blogg hos mig :) .



Lycka till!

Kram Bea



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: