2011-08-05
 18:23:00

Svaren på frågestunden 1/8

Så hörni nu kommer frågorna samt svaren på era frågor från frågestunden i måndags :)
Var en hel del, enligt min mening, oseriösa frågor, vilket jag hade väntat mig att det skulle bli så tro inte att jag blev ett dugg överraskad när frågor om favorit ställningar osv kom upp xD !! Men såna oseriösa frågor publicerar jag inte ens, bara så ni som ställer dem vet att ni inte har något för det för jag kommer aldrig att svara på sånt här i bloggen :)!
So here we go:)
!


Hur är du om man kommer fram till dig på krogen, dryg trevlig?
Alltså jag är inte så van vid sånt, mer än att oseriösa killar försöker ragga på en om jag inte min pojkvän står brevid, men ser man mig ute & vill komma fram & hälsa så är det inga problem jag är inte dryg mot trevliga människor som bara vill komma fram & hälsa & prata lite! Men låt det stanna där om jag säger så!


Hur mycket shoppar du egentligen för, i månaden?
Oj alltså det varierar så oerhört mycket att det är sjuukt svårt att säga, eftersom jag har rörlig lön så varierar ju min inkomst varje månad & det avgör ju lite hur mycket jag kan spendera på shopping osv.. 
Men när möjlighet ges kan jag lätt göra av med säg 5000 spänn på shopping ^^ ! 


Jättefin blogg<3! Har du något favorit resemål eller något drömresemål du skulle vilja åka till?
Tack så mycket :)
Någon favorit har jag väl inte egentligen, inte än iaf, kommer nog bli Egypten eftersom vi ska dit i november/december, har inte varit där tidigare, så någon favorit kan jag faktiskt inte säga att jag har! Eller jo, fast då snackar vi inte solsemester, men Estland älskar jag att kryssa till, underbart fint :D
Drömresemål: Ja Miami, LA, & aa säger faktiskt Egypen för jag har under många år viljat åka dit :), vi skulle ha gjort det när min pappa fyllde 50 men det blev något fel med det hotellet så vi kunde inte åka då:(

Hej Bella Victoria, fin blogg! Vad heter dina hästar & vad är det för raser?
Hejhej, tack:)!
Min ponny heter Bisazcie, Bizze & är en arab-connemara korsning
Min unghäst, Delicato C, är en holsteinare<3


Jättefin blogg, du verkar verkligen tycka om att blogga:), tråkigt att läsa det där om nazisten som hade varit inne på din blogg & skrivit massa sjuka saker, vet du om han varit inne något mer efter du gav honom svar på tal? /// MVH, Erica
Hej Erica, tack så mycket, jaa jag älskar att blogga :D! Ja det var lite sjukt att få reda på det, blev mest chockad när jag läste det! Nej jag vet faktiskt inte om han varit inne något mer, han skulle försöka sig på att ge MIG svar på tal genom att skriva ytterligare en kommentar, den läste jag inte ens igenom utan så fort jag såg hans namn så raderade jag den utan att läsa minsta ord xD, lägger inte tid på sånt sjukt skitsnack :) !


Hur många år red du? Vill du inte fortsätta? Vilka klasser tävlade du i i hoppning + dressyr?
Jag  tränade & tävlade konstant i 12år innan jag la av med tävlandet, efter det red jag & höll på till & från när möjlighet fanns i ytterligare ett år. Så totalt 13år har jag ridit i... JO det vill jag & jag undersöker även alla möjligheter som finns till att börja igen kan jag tala om ;)!
Jag tävlade upp till 1m i hoppningen innan jag ramlade av & skadade ryggen så jag la av med hoppandet helt!
I dressyren tävlade jag upp till Intermediare klasserna!


Vad gör du när du känner dig ledsen & nere? Har du några bra tips:)?
Oj alltså det händer inte mig så ofta, har så mycket att göra med jobb osv så jag hinner inte ens stanna upp för att tänka tilbaks ibland xD! Nej men ärligt så de gånger jag verkligen känner mig nere är då jag tänker tillbaka på Öknatiden (gymnasiet jag gick på), på alla vänner & framförallt på internattiden där, DÅ känner man sig vemodig & ledsen för att det aldrig kommer tillbaka & i höst kommer vi inte att ses varje dag:'(..
Vad jag gör då är att titta på alla gamla bilder från Öknatiden lyssna på den musiken jag satt & lyssnade på i mitt internatrum & helt enkelt minnas allt som var :). Det hjälper kan jag lova dig, även om det just då för stunden gör ont att allt det där är slut!
Övriga tips är att göra något som du vet annars får dig att må bra & bli glad, shoppa, det gör mig överlycklig ;), om du har häst åk till stallet, det gjorde jag alla de år vi hade hästarna hemma & jag kände mig ledsen, gick in i boxen, oftast Diamonds Lukes Delicatos eller Krustads & satte mig där med hästen. DET hjälpte :) <3


Hur blir det med EBS, ska du börja där i höst eller har du redan jobb som bartender?
Kul att du nämner det för jag var faktiskt där igår & checkade läget lite inför hösten :D ! 
Och stämmer som jag sagt tidigare jag ska börja där men som jag har skrivit i bloggen tidigare så beror det helt & håller på mitt nuvarande jobb så länge jag har schema där så kan jag inte börja på EBS! Men det är beräknat att jag ska börja på EBS i oktober kan jag berätta för alla er som undrar!


Har du gjort någon någon gång som du verkligen verkligen ångrar?
Ja, det har jag, jag litade på totalt fel personer!


Vad har du för BHstorlek;)?
Oseriös fråga, det här är vad jag menar med oseriösa frågor som jag inte besvarar! Publicerar de inte ens men har har ni ett exempel på vad ni inte behöver ta er tid med att fråga :)!


Om man ska bjuda ut dig på dejt, vad ska man som kille göra då för att lyckas, & då syftar jag inte på att lyckas till sängen, utan för att det ska vara en bra dejt som du vill gå på igen menar jag :) ?
Jag har redan pojkvän sen 1,5 år tillbaka som lyckades första gången ;)! Så ni andra don´t stand a chans tyvärr! 
Hehe, nej men hade jag varit singel & sökande så tycker jag om att man går till ett fint ställe äter middag, sitter & pratar där & sedan tar en promenad & pratar lite (älskar ju att gå omkring i Sthlm city & bara leva liksom) innan man skiljs åt för natten! Helt enkelt de casual stuff så att säga, inga konstigheter liksom, men se för fan till att inte ta med mig till något billigt jävla snabbmatstället någonstans för då har du skjutit dig själv för all framtid !!


Skulle du kunna vara med i Paradise Hotel eller BB, eftersom du vekar älska de programmen?
Ja det stämmer att jag älskar BB & PH framför allt PH Danmark :D<3
Ja om jag var singel skulle jag kunna medverka i något av de två :) !


Din förlovningsring verkar väldigt speciell! Har bara sett en bild som du la upp på den från förra året typ samma kväll som du fölovade dig, syns inte så bra på den bilden, tror du att du skulle kunna visa den på en tydligare bild någon gång?
Jaa absolut kan jag göra det :D ! Hihi den är väldigt speciell, finns nog inte många som har den ! Fast jag har sett en fakiskt, en gäst på mitt jobb såg jag hade en exakt likadan hmm :/...




Sådär, nu har jag gett er svaren på era frågor, nästa frågestund kör vi om en månad igen:D, be sure to check in then ;)
Tack så jätte mycket för alla era fågor, det var riktigt kul att svara på dem :D !




///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: