2011-08-10
 16:16:06

Lunchen på Arninge Centrum, fajitas :-)! ...

dsc00558 (MMS)

Lunchen på Arninge Centrum, fajitas :-)! Jimmy och jag köpte ett par nya skor var på skokanonen, jag hittade kilklackarna som Dasha har till slut :-D! Sen köpte vi ett nytt påslakanset på Hemtex till sovrummet också:-)! Efter det gick vi in på XXL sport och vildmarks butik:-D! Alltså de hade allt typ, ridkläder från Mountain Horse som jag älskar, Swedteam och Chevalier jaktkläder, de sålde ammo och vapen och en i personalen kände flera av oss som gått jakt på Ökna, bla en av grabbarna som gick i min klass :-)! Alltså jag blev helt såld på det stället verkligen :-D! Så fort jag får veta hur det blir med hästen, om jag får henne, ska jag åka tillbaka dit och köpa ridkläderna jag tittade på :-D ;-)! ///Bellavictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: