2011-08-19
 16:20:00

Lägenhet/villa nästa :D !!

Har ju glömt att berätta, igår när jag satt med Carro & Carro & fikade i Skanstull så ringde Jimmy från sitt jobb & berättade att han precis hade haft möte med sin chef, som hade varit minst sagt jävligt nöjd med Jimmy så han gav honom DEN SISTA FASTA TJÄNSTEN på Byggmax :D:D:D !!!!!!!!!
Fatta hur glad jag blev, nu är vi liksom ett jävligt stort steg närmare en egen lägenhet/villa eftersom en av oss nu är berättigad banklån :D :D !!!

Så jag stressade när jag var klar på Proforma till Centralen & köpte blommor till min älskling :D


Sen kom ringde jag & pratade med Lotta när jag satt på tuben & vi bestämde att vi skulle gå ut & äta på Ett Glas för att fira min älskling

 Tog Fajitas igår på Ett Glas, dock fick jag magkramper eftersom jag inte ätit något sen frukosten 09.15 & så stressade jag massa i Sthlm så jag kunde inte äta riktigt lika mycket som jag hade velat eftersom jag fick såå ont :(..



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: