2011-08-21
 17:15:57

I need a vacation ;) !

Sitter & kollar på resor.. Börjar ju bli dags att boka resan till Egypten nu för att vara säkra på att få plats på den :) ! Men nu har de sänkt priset, dels 6/12 & dels 10/1.. Så nu blev jag liite osäker.. Okej det är en prisskillnad på 3000kr som mest det handlar om så det är ju inte mycket, men ändå liksom ...
De 3000 kan man ju alltid ha anvädning för till annat, som shopping ;) :D, eller sparande-.-...

Men samtidigt så funderar jag på att ta en resa eller önska mig en i 20års present (!), alltså fatta att jag fyller 20 liksom :O!!! Det är bara knappa 4 månader kvar tills den 4januari 2012 då jag fyller :D ! 
Så det börjar bli dags att tänka på vad man ska göra av det också, skulle gärna kunna tänka mig att hyra Sturecompagniet eller Laroy & ha en privatfest i deras lokaler, eller helt enkelt bara gå ut på Sture eller Laroy, WhiteRoom eller Amba kanske :) ? Vad tycket n, kom gärna med förslag & tips på ideér ;)! För eftersom jag bara fyller 20 EN GÅNG I LIVET så vill jag ju såklart också ha jordens firande & fest :D, & då menar jag inte någon liten jäkla hemmafest någonstans med tårta på morgonen & släkten kommer på lunch/middag eller så, utan det ska klass på det hela annars är jag inte med!! 

 

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: