2011-08-14
 09:13:53

Glad tjej!!! :D

Den här morgonen började bra :), även fast jag när jag kom till jobbet & hade satt mig i kiosken började må illa på en gång :O, hel skumt :S !!
Men illamåendet försvann när jag kollade min mail :D ;) ! Hade fått svar från en tjej i  Finsta/Rimbo som hade 2 hästar, ett varmblod & ett estniskt halvblod, den sistnämnda sökte hon medryttare till :). Jag får tävla henne om jag vill dessutom, dock har hon lite spatt i höger bak om hon gått på hårt underlag eller stått & vilat någon dag vilket kan ge anvdrag i dressyren :/..
Men en annan gillar ju utmaningar så ;) !!
Nu är bara problemet att jag måste vänta & se av Oldeburgarstoets ägare, Eleonor säger om den hästen! Sen får jag ta det därifrån.. Fan nu blev det beslutsångest 200 här :/ xD...


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: