2011-08-01
 18:12:00

Frågestund #1

Eftersom det är första augusti idag & jag har bloggat i snart 2år, så tänkte jag införa en ny, jävligt kul grej om ni frågar mig, & det är att jag kommer att, liksom hur många andra bloggare som helst, köra frågestunder, där ni läsare får fråga vad som helst ni kan tänkas komma på!
Så vi kör rent allmänt 50st frågor nedan, bara för att kicka igång det hela ;)!

1. Trivs du med ditt liv:
Baby jag ÄLSKAR mitt liv ;D <3
2. Attityd: Alltså jag är mot andra som de är mot mig, sen om jag inte tycker om en person eller om jag anser att någon är irriterande visar jag det klart & tydligt med att vara jävligt kall & avvisande
3. City eller landet: City
4. Villa eler lägenhet: Helst villa då,
5. Bloggar du följer: Ojojoj, Dessie, Amir & Anna Hibbs följer jag dagligen iaf, sen har jag även börjar följa Dashas blogg nu också :)
6. Sthlm eller Gbg: STHLM!!

7. Du bor:
ca 3mil utanför Norrtälje, i skärgården
8. Ekonomi: Alltså vad ska man svara på den, alltså den är jävligt bra helt enkelt!
9. Civilstatus: Förlovad
10. Stjärntecken: Stenbock
11. Mac eller PC? Oj, alltså det kvittar egentligen men jag äger ju PC så det får väl bli PC då ^^
12. Hur många mobiler har du ägt i ditt liv hittills?: Bara 4 faktiskt :O
13. Vilken sorts mobil har du just nu: Sony Ericson ELM <3
14. Din bästa egenskap: Kan hantera extrem stress hur bra som helst!
15. Dåligaste egenskap: kort stubin, samt att när jag blir förbannad blir jag så förbannad att jag kan bli aggressiv
16. Husdjur: 2 hundar, en Beagel-Hamiltonstövar korsning Zelda & en grottbjörn xD, nej en Rottweiler som är lika sot som en grizzlybjörn Isa xD !
17. Familj: Mamma, pappa, halvbror
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Oj har lika stor nytta av alla I Guess...
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Alla, älskar liksom hela mig
20. Jag sover: Så mycket jag kan;), älskar att sova :D, kan sova till 16.00 på dagarna om det är så :D
21. Djur jag är lik: Ingen aning faktiskt
22. Tror du på något? Någonting säkert..
23. Frisyr: Just idag? Utsläppt rakt, dock inte plattat
24. Hårfärg: Blond såklart :D
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: 168 tror jag det var, jag är skitkort :/
27. Vikt: 47
28. Skostorlek: Mellan 37-38
29. Gillar: Mycket
30. Ogillar: Samma mycket
31. Favoritmat: BBQ, italienskt, kyckling
32. Favoritglass: Alltså om jag äter glass vill jag ha kulglass & då är favoriterna, pistasch, choklad, jordgubb, päron, champagne, & sen en annan som jag glömt som jag åt på Öland förra året, det var en blandning av olika smaker iaf :D
33. Favoritdessert: Alltså något med choklad & jordgubbar går alltid hem ;), måste vara fräscht dock får inte vara för onyttigt, massa grädde & sånt, då blir jag inte happy
34. Favoritpizza: Äter ju inte det längre eftersom jag håller på med Oxylife-behandligarna men annars var det, Vesuvio, Calzone & framförallt kebabpizza med pommes MUMS :D
35. Favoritdryck: Alkoholfritt? COLA :D, men, får inte dricka det heller så numer är det vatten :)
36. Gillar du godis? Nja alltså har aldrig varit så mycket för smågodis & sånt! Men choklad älskar jag
37. Isåfall vilken sort? Choklad som sagt
38. Favoritdrink: Kir Royal<3, Mojito, Frozen Strawberry Daiquiri

39. Favoritfilm:
Titanic, Jägarna för att nämna några
40. Favoritdag: Oj alltså jag vet faktiskt inte!
41. Favoritklädesplagg: Just nu är det fortfarande min kaninpälsväst som jag köpte på Monroe i Sturegallerian i höstas:D!
42. Favoritbok: Oj har några stycken, men rent allmänt kan jag väl säga att jag har läst mest böcker att Paulo Coelho
43. Musiksmak: House, det som spelas på klubbarna helt enkelt

44. Favoritdoft:
Min YSL Parisienne, samt min CK In2U & Paco Rabannes Lady Million
45. Favoritblomma: Rosor
46. Öl eller vin? Vitt vin såklart vad trodde ni :O ?
47. Liknar du en kändis? Tycker själv & har även fått höra att jag liknar Hibbs, något jag är stolt över att göra eftersom jag älskar Anna hon är så härlig !
48. Senast köpta skiva: Hahaha lever vi kvar på 90-talet eller, har lyssnar vi på Spotify eller laddar ner musik till datan eller mobilen !
49. Senast film på bio: Sista Harry Potter filmen :D
50. Bästa låten i världen: Ojoj, Günters Famous, Peter08s StureP, Martina McBrides Concrete Angel mfl, kan inte nämna alla !



Så nu har jag gjort mitt nu får ni göra ert & ställa frågor till mig ;) ! Svaren kommer upp på fredag & jag kommer inte att ta med precis ALLA frågor bara så att alla vet, tar ca 10-15st annars blir det så jävla mycket & mycket av samma också !



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: