2011-08-30
 13:34:02

Fixade körkortet till slut iaf ;) :D

Har precis kommit från bussen & sitter hemma nu :D, har lyckats lugna ner mig lite & mobilen går inte på 700grader av alla sms & samtal, fick alltså jag vetefan hur många sms & lika många samtal från min släkt som grattade + att mamma var så till sig när hon till slut kunde nå fram (eftersom Jimmy han ringa före henne) så hon grät i telefon xD !!

Faan alltså det trodde jag verkligen inte när jag satt där för 3 timmar sen & väntade på min tur!! Satt & smsade med Carro & försökte lugna ner mig något från nervositeten!! Sen fick jag såklart den damen jag INTE ville ha heller för jag tyckte hon verkade skitgrinig, men icke, för hon GODKÄNDE mig ju :D:D !!
Sneglade ner på protokollet när vi kom tillbaka till parkeringen & redan då hade hon satt JA på hurvida provet var godkänt eller ej :D så hon måste varit jäävligt nöjd för att göra en sån sak ;) :D !!
Fattar det forfarande inte själv, men jag lyckades faktiskt med det jag trodde var det absolut omöjliga :D !!!
Fyfan vad jag är bäääst alltså :D !!!


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: