2011-08-09
 10:00:07

Det efterlängtade mailet kom till slut :D

Yeees!!!! Hon finns kvar!!! Ägaren hade svarat på mitt mail fick jag se när jag kollade min mail för 20min sen :D !!
Hon skriver i mailet att det finns en tjej som varit på G att bli medryttare, men det var inte helst säkert & hon hade bara ridit hästen en gång! Men ägaren skulle återkomma till mig under veckan om hur det blir med den här andra tjejen! :D
Så nu hoppas jag ÄNNU mer!! Nu har jag ju fått svar liksom, & just det svaret jag ville ha :D att hästen finns kvar!
Tyvärr är ju den här andra tjejen problemet, hon måste elimineras ;), men jag tvivlar på att hon tävlat MVSB i dressyr & utbildat sin egen unghäst, samt jobbat som hästskötare i måånga år vilket JAG har :D !! Så bara jag får chansen att iaf komma & provrida hästen så ska ni se att hon blir min ;) !!

Okej, ni hänger inte med alls jan jag tänka mig xD, eftersom jag inte berättat tidigare vad det är jag har gjort^^! Men jag har alltså sökt en medryttarhäst som finns står i ett stall i Rimbo, som inte alls ligger så farligt långt ifrån där vi bor, både bil & bussavstånd dit :D ! 
Hästen är ett 7-årigt svenskt halvblodssto som går både dressyr & hoppning, men tanken är att medryttaren helst ska vara dressyrryttare då ägaren är hoppryttare:D! 
Tyvärr fanns det ingen bild på hästen på medryttare.nu , men som sagt så hoppas jag på att jag får chansen att komma & provrida hästen innan ägaren bestämmer sig för vilken ryttare hon vill ha :) !


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: