2011-08-03
 11:06:49

3 Augusti 2011

Nu har mina föräldrar åkt hem igen! Vi hade jätte trevligt igår, var & visade mitt jobb & sen åkte vi till Jimmys jobb :). Sen åkte vi hem & gick ut med hundarna & visade Råttviken & lite av Räfsnäs by :D.
Sen 19.30 hade jag bokat bord på Ett Glas :D jag åt en Tapasplanka med kyckling, calamares & scampi :D !
Sen åkte vi hem till oss igen där mamma & jag fixade några exotiska fruktfat & champagne till det :D.
Blev inte så sent dock eftersom Jimmy började jobba 06.00 imorse :(...
Men nu har de iaf åkt hem :) !


 Pappa tog grillad oxfile


 Mamma & jag åt varsin Tapasplanka :D


 Älskling åt en Chicken toast :)

 Frukt & Champagne när vi kom hem från Ett Glas :D ♥



Jag ska ut & lägga mig på altanen & sola nu snart så fort det har kommit liiite mer sol ;) :D



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: