2011-08-26
 17:16:55

26 Augusti 2011

Nu är jag back home agin ;) !
Har har ni min outfit för dagen som jag hade när jag var inne i Sthlm idag :), körde på helsvart, eftersom det var mulet & dåligt väder så var det inga problem, sen kände jag verkligen för att min lilla älsklings-bebis skulle få bli lite använd & komma ut i härliga Sthlms luften :D ;) ! Blev faktiskt inte så varmt som jag trodde det skulle bli med päls :) !!

 

Svarta jeans: H&M
Svart långärmad tröja: H&M (ny från gårdagens besök på H&M i Ringen i Skanstull igår :D ÄLSKAR såna tröjor, går liksom att ha till allt:D)

Kilklackar: Skopunkten,
Pälsväst: Monroe Sturegallerian
Vitt armband: Humanity
Svart bag: Åhléns City



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: