2011-08-24
 21:34:35

24 Augusti 2011, kväll

Sitter i soffan framför Parlamentet, med ridkläderna på xD!! Har inte orkat klä av mig dem än, är helt slut i kroppenxD... Det märks att jag inte ridit sen i maj, musklerna är så otränade så det finns inte, mitt ass är så ömt att jag inte vill röra mig typ xD.. Värre är dock att ryggen börjar kännas :(, vilket inte är bra, intalar mig själv att det dock bara är för att vi ridit ut + att vi red i 2 timmar också, när man rider ut så är det ju upp&nerförsbackar:(, vilket gör att min rygg hamnar i sk. "hoppställning" som jag kallar det, vilket inte är bra, för min rygg avskyr att hamna i den ställningen..
Har dock inte tagit någon värktablett, tror inte att det är så illa riktigt ^^..

Men fan det kommer bli jobbigt värre imorgon eftersom jag ska till Proforma då, kom precis att tänka på att det brukar kännas mer när man har träningsvärk också :/..
Så promenaden dit lär nog inte bli det värsta.. eller..??   ;)


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: