2011-08-23
 13:26:52

23 Augusti 2011

Har nyligen gått upp, sitter i köket nu & ska ta itu med teoriskiten för dagen -.-  .....

Just det fick mail från Oldenburgarstoets ägare, Eleonor, om att den andra tjejen bestämt sig för att hon vill ha hästen nu.. Men det kanske var lika bra för annars är det bara ytterligare en till jag måste åka & provrida osv för att senare tacka nej till någon av de 4 ägarna.. 
Har ju ändå redan Keysan som jag redan håller på att lära känna & ska rida för 2a gången imorgon :), sen har jag 2 andra ägare som vill att jag ska höra av mig för att bestämma tid till att komma & provrida så, en häst mindre att prova är ingen katastrof;), även om det hade varit kul att ha en ny Oldenburgare :).

Nää om man skulle ta & plugga lite då kanske :(..


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: