2011-08-22
 14:44:22

22 Augusti 2011

Godmorgon! Har just gått upp ^^ !!
Insåg när jag vaknade att det är nu den här veckan som min (förhoppningsvis sista) uppskrivning är :(..
Sen kollade jag min kalender & upptäckte då att uppkörningen var redan nästa tisdag (!) :'( !!!
Jag hade trott att det var en veckas mellanrum mellan skrivning & körning, men icke tydligen så var det bara 4 (!) dagar:(!!! Ååh jag vill verkligen inte börja om med den där skiten igen, vill bara få papprena påskriva att jag är godkänd sen kan Trafikverket dra åt helvete med sina jävla regler !!

Men en annan positiv sak däremot :D, fick mail av 2st hästägare igår som lämnade sina telnr till mig & ville att jag skulle höra av mig & komma & provrida deras hästar :D, blev riktigt glad när jag läste mailen :D !!
Den ena hästen, ett sv halvblod f.03, var RIKTIGT fin, fick nämligen med en video på honom, han har en grym trav :D ;) !! Dock bara utbildad till LB dressyr & hoppad bana på 1m, men det är inga problem för mig, för då får jag vidare utbilda honom:D, han var stor också, mer än 170 i mankhöjd, & jag är van vid riktigt höga/stora hästar, Diamond var ju närmare 177-180 har jag för mig & Luke är väl nu upe i 175 om inte mer :) !


Aaa, nu ska jag iaf sätta mig med bokhelvetet (körteorin), som jag nu inte bara kan utantill utan även kan diktera utantill -.- !! Men har bestämt mig för att sitta med skiten idag & imorgon för då har jag inget inplanerat, resten av veckan är det fullt upp med möten, provridningar & sen på fredag.. uppskrivningen... :'(


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: